2014年1月25日 星期六

年糕~附食譜

年糕~附食譜

     軒一向都似小朋友愛吃雪糕、汽水、糖果,朱古力,早十年前仍有條件,但到晚年發胖幾個碼,已經收歛很多,不敢多吃,
但新年將之,
手痕痕忍不著又做年糕,

這個送朋友,找個福字利是封,裁個福字放上,包多層保鮮紙,成個靚哂!嘩!雖然細細個都幾鬼重!


材料:
糯米粉450
澄麵粉150
大紅糖500
600克
3湯匙
做法:
大紅糖放水中煮溶,下油攪勻,稍凍備用。
糯米粉,澄麵粉過篩,逐小加入和暖的糖水搓揉成糰

用手慢慢反覆搓揉粉糰,

分數次加入糖水至成糊狀,
過篩倒進已搽油之模中,
中火蒸1 1/2至兩小時即成。
小小心得:糖水不要一次過倒入,否則不滑,不用手搓揉可改用木匙或手動拂蛋器,但用手搓揉是最直接感覺到粉漿的均勻,蒸的時候如沒有竹蒸籠,倒汗水會滴在糕面不美,可蓋上入爐用的保鮮紙一起蒸。蒸的時間視乎厚薄,可用竹簽插入拔出,無粉漿沾著便熟。


 
這個蓋上保鮮紙一起蒸的

10 則留言:

  1. 以前試過用煮滾後的糖水(加了油),然後再快手倒入粉漿,一路倒一路用木掌快手攪勻,那次做得不錯,而且仲係第一次呢,但之後就冇咁好彩,整親都好似差啲,唔夠煙韌不用講,更加唔靚仔,有時仲有些漿口!
    而家有你的好介紹,得閒或會去試下,但我會做蘿蔔糕先,又要謝謝你啦,軒姐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心兄:吾好咁客氣啦!大家研究研究咋!口味好個人,希望我的食譜啱你用。以前我都係好似你的方法做,有點嚡口,終於有次無人食,雪得太耐,嗱!吾好食嘅嘢梗係自己哽:))太硬會斬崩刀,放微波爐叮軟,口感即時吾同,即刻知道係D粉緊緊熟,係未蒸透,厚薄都吾同時間架,蒸耐D有著數呀!咁我一向諸事八卦,有次見一位老婆婆買幾斤糖同糯米粉,一定係整年糕,於是請教,佢話無食譜,佢話D水俾咁上下,好稀嘅,佢教用手去搓粉,咁試咗真係直截了當,用保鮮紙都要包得好至得,間中包得吾好都會唔夠靚仔,但點都好過全部豆皮隆。整蘿蔔糕試小小份量好啦!啱食至整多D啦!

      刪除
  2. 平滑如鏡,真係好靚。

    回覆刪除
  3. 好光滑呀!原來係蓋上保鮮紙,謝謝分享心!
    年糕我都係要搓架,有個師傅話過我知,要搓過的年糕才會煙韌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 翠兒吾好客條啦!用保鮮紙都要包得好至得,間中包得吾好都會唔夠靚仔,但點都好過全部豆皮隆,阿婆都係話要搓過的年糕才會煙韌,吾知點解我越越鍾意食煙韌糯米食品。

      刪除
  4. 個年糕睇見都靓,係唔係軟軟地,因我好怕食到硬的,我準備這幾天試做,多謝分享心得!

    回覆刪除
  5. 如果雪得耐係會硬嘅,但係一煎就會軟番。希望個食譜啱你口味,如果喜歡薑的味道做薑汁年糕都好食。

    回覆刪除