2015年8月18日 星期二

荷香艷影


猴頭菇據說從前是四大名菜之一,現在人工培植,價錢並不貴,軒平常祗是用作煲湯,未做過菜式,乾的猴頭菇做菜式會有苦澀味,較難處理,急凍的鮮猴頭菇已經過處理會容易烹調,適逢大哥生日,去買一包急凍鮮猴頭菇來試做個素菜,買的時候袋子抽真空被扭曲,看不清楚文字,解凍後才看到猴頭菇已經有調味,那祗好着手芡汁,軒最近戒菇類,祗好請朋友試食,聽了試食的意見質感沒問題,但芡汁較濃稠有點黏,軒雖然戒菇類,但芡汁可以試,再煮一次芡汁試味,已改動了最初的份量。刀不夠鋒利,刀章又不夠利落,番茄做型有待改善。

大哥:咫尺天涯,請你眼睛先吃!

祝:生日快樂!老如松柏!壽比南山!身體健康!





14 則留言:

  1. 正哈哈,大哥大未到,等我代勞先,
    一於食住等,E 佢話日期未到 (時差關係)
    甘就對我食晒佢,霖食霖食霖霖食隔離...星仔冇得食,有得睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈!我都要做幫兇!呵呵呵!

      刪除
    2. 哈哈..美好,佢唔知係咪要等溫哥華嘅18號至嚟呢!定係太忙唔得閒嚟!尼排裝修唔得閒,都好少嚟探我地咯!

      刪除
    3. Stella:趁熱起筷啦!啲嘢就嚟擺到凍晒啦!

      刪除
  2. 軒姐,想你說的大哥可是雨中淋兄?他今天生日嗎?那我也借此來祝他一句生日快樂!
    再:戒吃菰類,又是甚麼問題?
    而那蕃茄的蓮花九瓣雕得甚好,所以你亦無需過謙!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心真聰明,一估就估到,代大哥多謝你!
      我最近驗血尿酸高,所以戒口,其實可以食藥就唔駛戒口,我試下如果戒口得就唔食藥,要戒的非常多,我已經堅持左兩個幾月,食嘢好小心,點知驗血指數不單唔降仲飊升,睇下遲啲再驗至決定是否食藥控制。
      番茄的蓮花九瓣係第一次做,有幾瓣磞左缺角,唔用得,仲有厚有薄唔均勻。其實話難唔難,但想得心應手又唔係咁易,想完美我仲要落點功夫練習下。

      刪除
    2. 軒姐:蕃茄花雕得靚,最基本是刀利,其次,蕃茄亦不可太熟,要少少硬身。
      我以前也批過蕃茄花,是自創的,感覺不難,只因來來去去沒多大變化,所以亦沒有繼續去研究其它樣式!

      刪除
    3. 係要個番茄硬身啲至好用,我求其攞把菜刀用,下次搵把利啲嘅刀試下。

      刪除
  3. 咁又大一歲....唔到呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也在此祝雨大俠生日快樂!福如東海、壽比南山!

      刪除
    2. 嗱!依家溫哥華係18號嘞!正式祝你生日快樂!

      刪除
    3. 翠兒:代大哥多謝你!

      刪除
  4. 軒姐好有心思,蓮花坐好似,祝雨大哥生日快樂!身體健康!

    回覆刪除